We use cookies to make your experience better. To comply with the new e-Privacy directive, we need to ask for your consent to set the cookies. Learn more.
klachten
Procedure
Indien u een klacht heeft over uw bestelling of over de dienstverlening kunt u deze klacht telefonisch of via de mail indienen. Ylva B.V. reageert zo spoedig mogelijk inhoudelijk op u klacht en uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht.
Omtrent uw klacht ontvangt u geen ontvangstbevestiging, u ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie op uw klacht.
"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform."
Contactgegevens
Ylva B.V.
Nieuwhuisweg 11
5804 AN Venray
NEDERLAND
TEL: +31 (0)85 78 28186
E-MAIL: info@ylva-dite.com
KVK nummer: 14118199
BTW-nummer: NL820924660B01